21 Μαΐ 2011

1η Εβδομάδα Συμβίωσης με το ΝΟΚΙΑ Ε7

Έχοντας το τηλέφωνο στην κατοχή μου ήδη μια εβδομάδα θα έλεγα ότι η συνολική του απόδοση είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Βέβαια μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα κινητό αξίας 600€ και ως τέτοιο πρέπει να το αντιμετωπίζουμε. Δεν αγνοούμε βέβαια και το πρόθεμα της σειράς Ε που μας αναγκάζει να το αντιμετωπίσουμε σαν μια συσκευή που απευθύνεται σε επαγγελματίες και που σκοπό έχει να διευκολύνει τη ζωή τους .Έχουμε λοιπόν και λέμε:

Μου άρεσε:
1) Καταπληκτική οθόνη. Η οθόνη πραγματικά είναι το δυνατό του σημείο. Ακόμα και στην περίπτωση εξαιρετικής ηλιοφάνειας μπορείς να διακρίνεις εύκολα αυτά που απεικονίζονται πάνω στην οθόνη.
2) Πανεύκολο στήσιμο των email clients. Η δοκιμές μου έγινα τόσο με mail for exchange (και συνδεση με εταιρικό server της Γερμανίας) όσο και με το προσωπικό μου google mail. Και δουλεύυν απροβλημάτιστα. Έχω επιλέξει συγχρονισμό κάθε 4 ώρες ο οποίος δουλεύει είτε μέσω του δικτύου GSM (cosmote wap) είτε μέσω του ασύρματου δικτύου του σπιτιού μου. 
3) Η ποιότητα της επικοινωνίας. Καθαρότητα κατά τη διάρκεια της συνομιλίας και όχι χάσιμο κλήσεων
4) Οι 3 διαθέσιμες οθόνες είναι υπεραρκετές για να τοποθετήσετε συντομεύσεις (είτε προγραμμάτων, είτε άλλων βοηθητικών προγραμμάτων από το ovi store) 
5) Το GPS του. Πολυ καλή απεικόνιση με δυνατότητα θέασης ακόμα και σε μεγάλη ηλιοφάνεια. Αναμένεται δοκιμή σε δύσκολες διαδρομές
6) Η δυνατότητα video HD είναι καλή. Το ίδιο ισχύει και για την κάμερα των 8 Mpix. Δε δυσκολεύτηκε σε σχετικά χαμηλές φωτιστικές συνθήκες.
7) Η δυνατότητα κλήσης είναι πολύ απλή. Απλά πάτημα του κουμπιού Call και εμφανίζεται το μενού με δυνατότητα πλοήγησης στις επαφές μας είτε απευθείας πληκτρολόγησης. Κατά τη διάρκεια της κλήσης πολύ εύχρηστα τα εικονίδια για Hold, End Call, Μute και της ενεργοποίσης του μεγαφώνου
8) Το πληκτρολόγιο του. Πάντα μου άρεσαν τα τηλέφωνα με πληκτρολόγιο οπότε θα υπερθεματίσω υπέρ του  για ακόμα μια φορά.

Με προβληματίζει ακόμα:(θα υπάρξουν updates)
1) Το βάρος του και το σχήμα του. Αρκετά βαρύ και σχετικά δύσκολο να εργαστείς με το ένα χέρι. Σου δίνει την αίσθηση ότι θα σου γλίστρήσει. θέλει συνήθεια το πιάσιμό του.
2) Η διάταξη του πλήκτρου για τη λήψη φωτογραφίας. Δε το έχω συνηθίσει ακόμα και μου φαίνεται ότι είναι λίγο πιο πίσω τοποθετημένο απ' ότι θα έπρεπε (χρησιμοποιώ λόγω δουλειάς μια ψηφιακή Canon Powershot A1000IS και αναπόφευκτα γίνεται σύγκριση). Η δυνατότητα να πατήσεις το κουμπί της λήψης φωτό ή βίντεο πάνω στην οθόνη δεν εξασφαλίζει μεγάλη σταθερότητα.
3) Οι συνεχείς οθόνες που εμφανίζονται όταν έχω ανοικτό το GPS για σύνδεση με κάποιο δίκτυο για να πάρει πληροφορίες (μάλλον το έλυσα καθώς απενεργοποίησα οποιαδήποτε ζήτηση για συνδεση στο δίκτυο - στο application settings->positioning και στο  setting των maps )
4) Η μικρή διάρκεια της μπαταρίας του. Έχοντας κάνει 3 πλήρους κύκλους φόρτισης η μπαταρία δεν ξεπερνάει τις 2,5 μετά βίας 3 συνεχείς ημέρες (ευελπιστώ ότι με 2-3 ακόμα πλήρεις κύκλους φόρτισης θα επιτύχει καλύτεροους χρόνους)
5) Η σύνδεση στο Facebook και το Twitter μέσα από εφαρμογή του ovi.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου