31 Μαΐ 2011

#Ε7TesterGR_2η Εβδομάδα Συμβίωσης με το ΝΟΚΙΑ Ε7

Καλησπέρα φίλοι
Δύο εβδομάδες ήδη πέρασαν με το Nokia E7 και οφείλω να πω ότι οι εντυπώσεις μου είναι πολύ θετικές. Θα εξηγήσω αναλυτικά:
1) Ποιότητα Κατασκευής. Ομολογώ ότι είναι πολύ στιβαρή κατασκευή. Βέβαια είναι βαριά αλλά τι να κάνουμε. 4΄΄ οθόνη είναι αυτή. Η χρήση του με το ένα χέρι αντενδείκνυται. Οδηγώντας και κρατώντας το με το ένα χέρι θα δυσκολευτείτε κάπως. Με τα δύο χέρια η λειτουργία του είναι απροβλημάτιστη. Και το εννοώ.
2) Οθόνη. Είναι ευκρινέστατη και  πραγματικά το δυνατό σημείο του τηλεφώνου. Σε μεγάλη ηλιοφάνεια μπορείς να διακρίνεις άνετα τα shortcuts
3) User Interface. Είναι πολύ λειτουργικό και εύκολο στη διαχείριση. Εύκολα περνάτε συντομεύσεις στις 3 διαθέσιμες οθόνες. Απλά κρατάτε πατημένη την οθόνη για μερικά δευτερόλεπτα και έτοιμοι για edit. Οι ρυθμίσεις επίσης είναι εύκολα παραμετροποιήσιμες. Πατώντας το κεντρικό πλήκτρο μπαίνετε στο βασικό μενού και κάνετε τις αλλαγές σας.
4) Ασύρματο δίκτυο. Το WiFi συνδέεται πανεύκολα και δεν παρουσιάζει αποσυνδέσεις.Ο συγχρονισμός με το email (exchange και gmail) δουλεύει μια χαρά. Επισυναπτόμενα μέσω του USB on the go δοκιμάστηκαν με τον exchange και παραδόθηκαν κανονικά. Το μόνο πρόβλημα έχει να κάνει με το συγχρονισμό με μηνύματα του gmail (έχουν ανοιχτεί και διαγραφεί σε υπολoγιστή αλλά με το συγχρονισμό φαίνονται στο inbox του Ε7). Η κατάσταση πάντως διορθώνεται την επόμενη ημέρα μετά από συγχρονισμό.
5) Κολλήματα. Το κινητό έχει κάνει restart αρκετές φορές (6-7). Τις περισσότερες στην πλοήγηση  και κάποιες άλλες ενώ περιεργαζόμουν τα μενου του. Άγνωστο γιατί. Είναι όμως σύντομο (εξαφανίζεται η οθόνη για πολυ λίγο και αμέσως μετα επανέρχεται)
6) Ιντερνετ μέσω τηλεφώνου. Δε θα έλεγα ότι έχω γρήγορο internet. Λόγω καρτοκινητής συνεδέομαι με profile wap και είμαι σχετικά αργός. Με αυτή τη σύνδεση δε δουλεύει δυστυχώς το Facebook και το Twitter (μέσω της  εφαρμογής της Nokia η οποία αποδεικνύεται καλύτερη από το mobile.twitter.com  και γι' αυτό και αναθεωρώ την παλιά μου αρνητική άποψη)
7) Εφαρμογές. α) Δουλεύω στο laptop μου το Nokia Ovi Suite v.3.1.0.91 (αναβαθμείστε αν έχετε παλαιότερη έκδοση. Συνδέεται πιο εύκολα το κινητό σε σχέση με πριν). β) Η εφαρμογή για το social networking είναι η 1.3.208 η οποία κατέβηκε από το NokiaBetaLAbs http://betalabs.nokia.com/apps/nokia-messaging-for-im-beta και είναι άκρως ικανοποιητική. Η συγχώνευση των updates (σε twitter και Facebook) που κάποιος μπορεί πολύ εύκολα να δεί είναι πολυ καλή και έξυπνη ιδέα. Δοκιμάστε το  !!  γ) Nokia battery monitor v1.3. Η εφαρμογή που ελέγχει συνεχώς την κατάσταση της μπαταρίας σας και σας ενημερώνει για τον υπολειπόμενο χρόνο (σε ομιλία, browsing, music playback) δ) Rio Angry Birds. Δεν χρειάζεται να πω κατι. Άκρως εθιστικό ακόμα και για μένα που ήμουν πολύ επιφυλακτικός
8) Μπαταρία. Εδώ εγώ έχω τις ενστάσεις μου. Η μπαταρία κρατάει περίπου 2-2.5 ημέρες (σε σχεση βέβαια με αντίστοιχα κινητα με ενημέρωσαν ότι είναι πολύ ικανοποιητική βλ. Galaxy S - 1 ημέρα σύμφωνα με γνωστούς μου). Έκανα αλλαγή στο δίκτυο και ενεργοποίησα και το 3G για το οποίο οι προδιαγραφές δίνουν μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας. Θα του δώσω ακόμα μια ευκαιρία :)
9) Πληκτρολόγιο. Μου αρέσει και το χρησιμοποιώ πολύ συχνά λόγω της χρήσης του e-mail. Μ΄άρεσε από την αρχή. Νο comments :)
10) Camera. Εδώ έχω ένσταση σε σχέση με τη δυνατότητα λήψης κοντινών φωτογραφιών. Υπάρχει αδυναμία. Το E71 είχε πολύ καλύτερη συμπεριφορά. Σε φωτογραφίες γενικού περιεχομένου λειτουργεί μια χαρά. Το ίδιο και το video σε HD. Στα βίντεο που έχω ήδη δημοσιεύσει δεν είχα ενεργοποιήσει το stabilisation. θα δημοσιεύω σύντομα νέα με το σταθεροποιητή ενεργοποιημένο. Ίσως ένα firmware να βελτίωνε λίγο την κατάσταση

Σου άρεσε; ΝΑΙ
Θα το αγόραζες; Μάλλον ΝΑΙ (600 euro δεν είναι λίγα)
Θα το πρότεινες; ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ

Nokia συνέχισε να το υποστηρίζεις. Βελτίωσε το στα σημεία. Αν μάλιστα αναβαθμιστεί και στο νέο λειτουργικό (Αnna - http://www.engadget.com/2011/04/12/nokia-announces-symbian-anna-update-for-n8-e7-c7-and-c6-01/) τότε μάλλον θα μιλάμε για το επαγγελματικό εργαλείο της χρονιάς.

Απολαύστε τις φωτογραφίες στο post που θα ακολουθήσει. Byeee.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου